Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hjulinställning imorgon :) Är sjuk så jag hoppas jag är pigg nog att åka ut till volvo ändå.

Bokade tid för ombes nästa tisdag, insåg nu att jag har tenta den dagen :roll: Slit å släp.

Bild
Måste bara posta den här bilden också, knatade ut från tjejen för att köra hem till mig imorse och vad står granne med min bil om inte en 850 med exakt samma fälgar och färg :D Aldrig sett en 850 med 16" orginalpimpfälgar av den modellen förut så det var lite roligt.
Man märkte hur mycket mindre en 850 känns också när de stod så nära varandra och var så lika också! 960n kändes enorm helt plötsligt.
Användarvisningsbild
av cybermunk
haha, ja du Crumpets det e inte lätt alla gånger.
Användarvisningsbild
av crumpets
Då var hjulen inställda då :) Passade på att fråga om reservdelar till ACn också. Får ju felkod om ett servo som inte svarar så jag tänkte höra vad det kostar. 1600 spänn för en liten låda med ett servo och en trimpot i.....

När jag blir frisk ska jag riva ut hela skiten, ta loss servot och provmäta allt i lådan för att se så det verkligen är den som är paj.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 47

Nu så har min höger stora lykta givit[…]

Det uppstod ett litet spökfenomen när vi[…]

Carplay trådlöst?

Denna köpte jag, fungerar utmärk, kopp[…]

Spännande! ser framemot :D har ocks&ari[…]