- lör 22 maj 2010, 16:13
Instämmer! Får mig att tänka på de skojarna på 90-talet som sålde "virvlat vatten". Det var helt enkelt en mackapär du instaslletade i ditt hem och var ett antal rörböjar som kranvattnet gick igenom. Man påstod att det hade allsköns mirakelverkan på vattnet. Det som var riktigt skrattretande i denna bluff var att de tom lyckades få några kommuner att installera mackapären.
Tyvärr ser jag att de fortfarande håller på med detta. Bara att Googla om ni vill ha er ett rejält skratt :D
Håller med dig pettson - vilken bil har mått bra av sämre flöde på insugssidan, ha, ha.....jag dör..... :lol:
Tyvärr ser jag att de fortfarande håller på med detta. Bara att Googla om ni vill ha er ett rejält skratt :D
Håller med dig pettson - vilken bil har mått bra av sämre flöde på insugssidan, ha, ha.....jag dör..... :lol:
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson