Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Twendor
#410398
Det er 2.4D-FWD 175 hk?
Eller har Polestar tenkt tanken på å optimalisere 2.4D-AWD dobbelturbo også?
??:-/
av Twendor
#410444
Polestar :idea:

La oss med 2.4D-AWD også få opgraderingen. :D
Evt dele den opp som to inngrep.
1. Oppgradering fra 163hk til 205hk(samme som D5) Motoren er jo allerede en nedkryptert D5 motor. "ca 5000-6000 kr.
2. Deretter den samme oppgraderingen som snart blir mulig til D5. Fra 205 hk til ca 225 hk til samme pris som andre oppgraderinger 8900kr.
3.Fornøyde bileiere. :-)-)
4.Ingen Polestar til den motoren :-O) = Endel misfornøyde som oppsøker det private trimmarkedet ;-//
Og dermed finner ut at andre er like gode eller tilogmed bedre. Og dermed er tapte framtidige kunder hos Polestar.

En liten ønskedrøm, men absolutt en mulighet som kan gjennomføres.

Twendor.
av perhall
#410460
En kul grej med förra D5 185 hk var att den ju förutom som 163 hk 2,4D även fanns som 126 hk D - och även den fick 220 hk med chip!
PH
av Twendor
#410494
XC90_Executive skrev:Förstår vad du menar Twendor, men vem skulle då betala 20000kr mer för en D5? :wink:
:oops: :-)-)
Ikke særlig gjennomtenkt innlegget mitt der.
Løsningen for oss som nesten er tvunget til å velge 2.4D-awd som faktisk er 87 000 kr billigere enn D5. Må da bli et eksternt trimfirma.
Det som virkelig er forvånande med folk er at noen er villig til å betale dyrt for noe som er mulig å skaffe billig.
En differanse på 87 000 mellom 2.4D og D5 skulle umuliggjøre salg av den dyreste motoren, men det selges faktisk en del av dem.
En trim til 3000-9000 kr kan skaffe samme eller faktisk mye bedre prestanda i motoren.
Selvfølgelig gjelder ikke garantien, men man kan reparere mye for det man sparer "75 000+"på å velge en trimmet motor framfor en original.
Hvis statlige avgifter i et avgiftselskende land selvfølgelig holdes utenom regnskapet.
Twendor.
av ironmannen
#410598
Jag har kört med BSR sedan julas i våran XC 60 då det tog en himla tid för Polestar att komma till skott.
Vill bara säga helt klart värt pengarna och garanti har jag oxå från BSR. Så vfr lägga ut extra pengar på en d5 när du kan uppdatera den motorsvagare till lika effekt för drygt 9000:-
av perhall
#410815
Twendor skrev:
XC90_Executive skrev:Förstår vad du menar Twendor, men vem skulle då betala 20000kr mer för en D5? :wink:
:oops: :-)-)
Ikke særlig gjennomtenkt innlegget mitt der.
Løsningen for oss som nesten er tvunget til å velge 2.4D-awd som faktisk er 87 000 kr billigere enn D5. Må da bli et eksternt trimfirma.
Det som virkelig er forvånande med folk er at noen er villig til å betale dyrt for noe som er mulig å skaffe billig.
En differanse på 87 000 mellom 2.4D og D5 skulle umuliggjøre salg av den dyreste motoren, men det selges faktisk en del av dem.
En trim til 3000-9000 kr kan skaffe samme eller faktisk mye bedre prestanda i motoren.
Selvfølgelig gjelder ikke garantien, men man kan reparere mye for det man sparer "75 000+"på å velge en trimmet motor framfor en original.
Hvis statlige avgifter i et avgiftselskende land selvfølgelig holdes utenom regnskapet.
Twendor.
Vilket ocker! Är det inte ens mer utrustning i D5???
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
#410868
Men det är ju skatter och sånt på det i Norge väl? Är 163hk den "magiska gränsen" även i Norge? (som stora delar av europa).

Ser ut att vara en hel del "mög" ru[…]

Missljud från motor

Hej allihopa. Jag har en Volvo V60 D3 motor som g&[…]

Får inte uppdatering att starta i bilen. Bli[…]

Tack för tipsen :-) Rätta mig om jag […]