- ons 12 maj 2010, 10:23
Om man gillar att köra bil väljer man väl inte automatlåda. Särskilt inte Volvoautomat. Allt är ju en prioriteysfråga. Upplever man volvolådorna som bra ska man nog hålla sig till automat.
Personligen gillar jag egentligen inte ens vajerstyrd manuell heller utan vill ha en spak rätt ner i lådan.
Enzo skrev:Kolla upp det här med Taxi så slipper du helt köra om det nu är så ansträngande.
Vevar du igång motorn för hand? Kopplar du ur bromsservon? Du kör väl utan AC antar jag, den kostar ju i paritet med en automatlåda och drar väl ungefär lika mycket. För att inte tala om att veva rutorna för hand. Ja tänk vad mycket man kan spara om man drar ned på komfortdetaljerna. Både i rena pengar och i bränslekostnader.
Om man gillar att köra bil väljer man väl inte automatlåda. Särskilt inte Volvoautomat. Allt är ju en prioriteysfråga. Upplever man volvolådorna som bra ska man nog hålla sig till automat.
Personligen gillar jag egentligen inte ens vajerstyrd manuell heller utan vill ha en spak rätt ner i lådan.