Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

jag har nu testat att radera felkoderna som man ska tror jag

när jag tryckt igenom alla koder och sedan stängt av tändningen sedan sättit på igen
för att sen hålla inn knappen i 5sek men lampan vill inte blinka snabbt det händer inget och felkoderna är fortfarande kvar

är det någon som har något tipps hur man kan göra
Man verkar få labba lite. Men på min så gör jag såhär: kollar igen koderna tills den första visats igen - trycker på knappen i drygt 10s - släpper och väntar tills lampan tänds - då trycker jag drygt 10s igen.
jodå jag har allt läst dom sökningarna som jag hittat men jag trodde att det räkte med att hålla knappen intryckt i ca:5sek

jag ska testa med lite längre lite senare ikväll och hoppas att det fungerar
det fungerade inte med 10sek

när jag har kollat alla koder och fått den första att visa sig igen (utom det första) och kommer då till utaget där jag startade så visas inte den första koden utan den andra

för när man kollar så ska man väl börja i ett hål ända tills man får se den första i ledet och sen gå igenom alla (4st) och även trycka en gång i det hålet man startade i
efter det så vrider jag nyckeln till noll och sen till tändning på och efter det så håller jag inn knappen i ca:5sek

gör jag något fel?
Laddningslucka

Testa med att trycka på central lås/l&[…]

Det är inte bimetall utan en skivformad PTC-s[…]

TommyP86, fick du till Neutral genom att sätt[…]

Hej. Vi besiktigade den gamla diesel toyota Hi-Ace[…]