Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av nilo
Kojje skrev:Ah Partille där har jag själv bott i några år i Björndammen men nu bor jag i uddevalla,Ring och prata med patrik eller peter på Autotech i trollhättan 0520-480 520 dom är grymt trevliga, kunniga och hjälpsamma och lurar inte skjortan av dig heller.
Eller så går du in på http://www.x40nordic.com och reggar dig på deras forum där finns massor av kunskap och många hjälpsamma medlemmar (en hel del i gbg) har du tur kan du få hjälp av någon av dom.PS. det kostar inget att regga sig på forumet sedan finns en avdelning för icke medlemmar DS.
Tusen tack. Kul att du är från partille du med :)
Jag ska regga mig samt försöka få tag på någon av dem.

Om någon här kan sin grej och kan hjälpa mig att felsöka bilen, så har jag IT tjänster som jag ställer upp med i gentjänst. hemsidor, nätverk, programmering you name it.

Trevlig helg allihop
av nilo
Gubbar, måste tacka alla er för alla svar.
Problemet löst, rullade förbi macken precis för att få lite ljus så jag kunde kolla på wastegate armen, just då rullar det upp 10 feting bilar.

Frågar en snubbe om lite hjälp, och han säger direkt att wastegate armen hänger löst, skruvar åt den och TAADAA så går bilen bra igen :D
V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]

Nya Volvo XC70 PHEV

En förbränningsmotor och 3st elmotorer, […]

Kolla tändstift och tändspolar änd&[…]

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]