Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,

Kolla om piraten är EU godkänd (dom maste vara det för att vara lagliga). Jag vet inte om besiktningen kollar sadant men det ger ocksa dig en garanti att den haller en viss standard.

Jag skulle helt klart köpa en ny. Katalysatordiagnosen mäter syrelagringsförmagan i katen och den avtar när katen aldras (hur mycket per mil är svart att säga). Det betyder dock att det är ingen som vet hur bra en kat som har gatt 7000 mil är.Den kan vara som ny, men du kan ocksa fa en kat som snart ät slut, speciellt om den har suttit pa en chippad bil som körts hart.
köp från däckonline!! http://www.dackonline.se
där kostar en pirat mellan 1200-1800, och de fungerar hur bra som helst, och med perfekta värden hos besiktningen.

•1.5mm rostfritt stålcontainer (konkurrensprodukt i regel bara 1.2mm)
•maskinell svetsat med metall-Inertgas
•6mm tjockt material pressat på 3mm
•Typ 103R prövad - alla våra katalysatorer är tillåtna för den svenska marknaden och bär e-tecknet.
•Katalysatorn är inpackad i luftkuddefolie och hård pappkartong
•Entydig fordonsanordning och hög fordonsavtäckning
•Varje katalysator är individuellt testad med ett tryck på 30kpa
•Modernaste specialskydd
•Framtidens OBD2 + OBD3 compliance programme
•Löpningsprestation av 50.000 till 100.000 km
Nja, jag skulle nog inte handla av nâgon som kör en googleöversättning och inte ens ser hur jäkla dumt det blir. Vilken support kan man vänta sig frân en sâdan firma?
V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]

Nya Volvo XC70 PHEV

En förbränningsmotor och 3st elmotorer, […]

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]