NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hedda
chrissofsweden skrev:Färgbutiken. Rätt dyr dock, men det är det värt!

/Christian
9088-, 9087- och 9086 vilken av dem ska man köpa?

hur gick de för dig Christian fått dit dina lister??
Hedda skrev:
chrissofsweden skrev:Färgbutiken. Rätt dyr dock, men det är det värt!

/Christian
9088-, 9087- och 9086 vilken av dem ska man köpa?

hur gick de för dig Christian fått dit dina lister??
Oj, jadu.. jag kan kolla upp tills imorgon vilken tejp jag köpte. Den ligger i bilen och väntar 8)

Jag har fått på fram- och bakspoiler. Resten skall monteras på tisdag. Kommer att slänga upp bilder på bilen så fort fälgarna har kommit..

Och för er som funderar på att lacka ned.. det blir jäääääääkligt läckert! :-)-)

/Christian
Användarvisningsbild
av Hedda
Oj, jadu.. jag kan kolla upp tills imorgon vilken tejp jag köpte. Den ligger i bilen och väntar 8)

Jag har fått på fram- och bakspoiler. Resten skall monteras på tisdag. Kommer att slänga upp bilder på bilen så fort fälgarna har kommit..

Och för er som funderar på att lacka ned.. det blir jäääääääkligt läckert! :-)-)

/Christian
Gör det... Min lackerare gick och pajade sitt knä och blir sjukskriven till 1 juni så jag får snällt vänta innan mina lister blir lackade :( håller med föregående talare har själv kjolpacketet som är nerlackat orginal och det är grym skillnad! :-)-)
av turbodream
Jävligt sugen på att lacka ner också, men vafan jävla stockholmspriset. 5000:- vid sidan om och jag måste plocka ner listerna. Eller runt 6000:- med kvitto. Varför finns det ingen vänlig själ som har norrlandspriser här iställe :)
turbodream skrev:Jävligt sugen på att lacka ner också, men vafan jävla stockholmspriset. 5000:- vid sidan om och jag måste plocka ner listerna. Eller runt 6000:- med kvitto. Varför finns det ingen vänlig själ som har norrlandspriser här iställe :)
Nej, det är ju lite tråkiga pengar :(

/Christian
Jag lovade ju lite bilder på bilen där listerna är monterade 8) Fick även på solfilmen och nya fälgar!

Nu är bilen jätteskitig, även om det inte syns på bild. Tvättförbud de två första dagarna pga att tejpen till sidolisterna ska härda.

Enjoy!

Före-bild.. Mmmm visst ser det lockande ut?!
Bild

Bild

Bild

Bild

/Christian
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8