I helgen har det hänt lite. Dammsugade ur bilen och monterade en antenn, nu kan man lyssna på radio i bilen också :D FÖrsökte laga dörrsidan höger bak som inte har suttit där den skulle förrut, den satt typ 2cm ut från dörren. Det visade sig vara lite knepigt men efter brottande och limmande med superlim så blev det iaf lite bättre. Dock har jag börjat höra ett lustigt knackande från motorn. Den låter som en traktor! :( Man hör ju ventiltickande men sen är det nåt annat ljud också. Jag befarar lagerras men hoppas verkligen inte det. Vad tror ni? ?:-/
[youtube]JGAMCqhGBOg[/youtube]

Dörrsidan borta

dörrsida, fick bland annat limma dit dom där svarta konsolerna med gula klipps i.

bättre passform...

...men inte bra. Får se om jag orkar plocka ner den där igen o se om jag kan få det bättre.

Kontoret! :D man ser hur instrumentbrädan riktigt blänker

Jagrullar-dekalens skugga gör sig bra där :D
Sen har jag spänt handbromsen också, men fick spänna den i botten så den behöver väl kanske bytas snart, men jag kör så länge den håller och tar ordentligt. Provmonterade också ett par stänkskydd fram jag hittade hemma, verkar passa. Sen provade jag farsans stänkskärmar till 940 bak men det passade inget vidare. Någon som vet om det bara finns gummilappar till äldre 740 eller om det finns riktiga i hårdplast?
Men som sagt vad tror ni om knacket? Behöver jag oroa mig?