Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Trevligt med lite bilder! Hur ser planerna ut nu då?

Vad ska du göra med bilen?

/Ticken
Användarvisningsbild
av MrSimson
Ticken skrev:Trevligt med lite bilder! Hur ser planerna ut nu då?

Vad ska du göra med bilen?

/Ticken
Ja du, det som står på "att göra listan" ska väl göras först. Sen får jag väl börja tänka på annat. Men den lär nog mest gå som den är nu ett tag framöver. Jag lever ju på studiebidrag... men sen ska jag jobba i sommar så då rullar det in lite kulor. Nu läggs dock mest tid på skola och körkortet för att få det så fort som möjligt.
Användarvisningsbild
av MrSimson
Ticken skrev:Sweet! Lycka till med körkortet!

/Ticken
Tack! :D

Ja som ni märkt har det inte hänt så mycket med bilen på senaste tiden... både på grund av tidsbrist och pengabrist :(
Tänkte iaf visa upp senaste inköpet till bilen(nycklarna)
Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
Sånt är viktigt :) folk måste ju få se vad det är du rullar :)
Användarvisningsbild
av Ticken
Grymt fin bil du har där :)

Känner nästan att vi vill se lite filmer när du visar hur hon tas :)

För det är väl.. en hon?

/Ticken
Användarvisningsbild
av MrSimson
Ticken skrev:Grymt fin bil du har där :)

Känner nästan att vi vill se lite filmer när du visar hur hon tas :)

För det är väl.. en hon?

/Ticken
Jo men visst är den fin :D Men med lite kärlek ska jag nog lyckas få den se bättre ut ändå :P
Filmer kan bli lite svårt, det får nog vänta tills jag får körkort själv, dvs 20 maj om allt går som det ska :D
Klart det är en hon, alla skönheter är väl kvinnliga :wink:
Användarvisningsbild
av MrSimson
I helgen har det hänt lite. Dammsugade ur bilen och monterade en antenn, nu kan man lyssna på radio i bilen också :D FÖrsökte laga dörrsidan höger bak som inte har suttit där den skulle förrut, den satt typ 2cm ut från dörren. Det visade sig vara lite knepigt men efter brottande och limmande med superlim så blev det iaf lite bättre. Dock har jag börjat höra ett lustigt knackande från motorn. Den låter som en traktor! :( Man hör ju ventiltickande men sen är det nåt annat ljud också. Jag befarar lagerras men hoppas verkligen inte det. Vad tror ni? ?:-/
[youtube]JGAMCqhGBOg[/youtube]

Bild
Dörrsidan borta

Bild
dörrsida, fick bland annat limma dit dom där svarta konsolerna med gula klipps i.

Bild
bättre passform...

Bild
...men inte bra. Får se om jag orkar plocka ner den där igen o se om jag kan få det bättre.

Bild
Kontoret! :D man ser hur instrumentbrädan riktigt blänker :P Jagrullar-dekalens skugga gör sig bra där :D

Sen har jag spänt handbromsen också, men fick spänna den i botten så den behöver väl kanske bytas snart, men jag kör så länge den håller och tar ordentligt. Provmonterade också ett par stänkskydd fram jag hittade hemma, verkar passa. Sen provade jag farsans stänkskärmar till 940 bak men det passade inget vidare. Någon som vet om det bara finns gummilappar till äldre 740 eller om det finns riktiga i hårdplast?
Men som sagt vad tror ni om knacket? Behöver jag oroa mig?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Hej Efter Byte av styrservon så är det[…]

Har du eller har haft felkod måste du nolla […]

B230F går fett

På en original BTR lossar du den klena vakuu[…]

Kanske lägger lite tid på detta i helge[…]