- fre 16 apr 2010, 15:05
Ja, sätter man saken i perspektiv så blir ju hela diskussionen löjlig. Min tanke med den här tråden var att samla lite information om ärendet och därefter fatta mitt beslut. Jag har nu fått en hel del skit och lite information men känner mig trygg i att köra slut mina dubbfria vinterdäck i sommar.
Ni som tycker att jag är farlig får väl vara extra uppmärksamma på alla ask-guld metallic V70 på vägarna i sommar...hoppas bara ni inte missar alla andra dårar med synfel, de som kör omkring på blankslitna 15 år gamla sommardäck, de som kör fellastade bilar, de som inte kollar upp sina bromsar och alla andra som inte har en aning om hur en bil uppför sig vid olika situationer! :twisted:
Ni som tycker att jag är farlig får väl vara extra uppmärksamma på alla ask-guld metallic V70 på vägarna i sommar...hoppas bara ni inte missar alla andra dårar med synfel, de som kör omkring på blankslitna 15 år gamla sommardäck, de som kör fellastade bilar, de som inte kollar upp sina bromsar och alla andra som inte har en aning om hur en bil uppför sig vid olika situationer! :twisted:
Volvo V70N Bi-Fuel -02
Toyota Celica ST 2000 -76
Toyota Celica ST 2000 -76