- fre 09 apr 2010, 21:21
"Modellår 2010 är slutsåld och Bygg din Volvo kommer tyvärr inte att vara uppdaterad med modellår 2011 förrän tidigast i slutet av vecka 15. Detta innebär att det inte längre går att bygga och beställa en ny Volvo av modellår 2010 från fabrik, och att priser och specifikationer inte är korrekta i Bygg Din Volvo fram tills dess. Vi har ändå valt att låta konfiguratorn vara öppen så att våra besökare kan ha möjligheten att "laborera" mellan olika modeller och tillval, men konfigurationerna blir inte helt tillförlitliga. Om ni skapar en bil och skickar en offertförfrågan till en återförsäljare, rekommenderar vi att ni kontaktar denne via telefon eller e-mail för att diskutera vidare avseende om denne möjligen har en liknande bil av modellår 2010 i lager, eller om det är modellår 2011 som gäller, alternativt vänta tills uppdateringen av modellår 2011 är klar på vår hemsida då ni kan skapa en korrekt konfiguration igen.
Med vänliga hälsningar
Marknadskommunikationsavdelningen
Volvo Personbilar Sverige"
Så ett stort grattis till oss som hade förmånen att kunna köpa och få köra den (förmodligen samlarvärde :D ) enligt mig bästa motorn från Volvo hittills 2.4D 175hk !!
-)
P.S Ja jag har kört dom flesta inkl. D5:an, min bedömning är viktat efter: kraft, förbrukning, uppträdande, ljud, känsla och pris.
// Jiha
Med vänliga hälsningar
Marknadskommunikationsavdelningen
Volvo Personbilar Sverige"
Så ett stort grattis till oss som hade förmånen att kunna köpa och få köra den (förmodligen samlarvärde :D ) enligt mig bästa motorn från Volvo hittills 2.4D 175hk !!

P.S Ja jag har kört dom flesta inkl. D5:an, min bedömning är viktat efter: kraft, förbrukning, uppträdande, ljud, känsla och pris.
// Jiha
Senast redigerad av 1 jiha, redigerad totalt 0 gånger.