TjoffeBakaz00r skrev:ber om ursäkt att jag inte har följt tråden bättre och du har säkert redan kört med bilen men det ser jättebra ut :D
Ja jag tycker det håller jätte bra också! jag har kört med det i några dagar nu. och ja är nog uppe i 30 mil snart. det håller än. varje gång jag parkerar så rullar jag alltid lite bak o kör fram igen rakt. så man släpper alla spänningar!
Jag har provat att "drifta" en gång. och jävlar vad den släpper. riktigt härligt ju! fast det är nästan okontrollbart vid lite högre hastighet =) det klonkar inte något när man svänger/ kör. vilket är gott=) tror detta håller länge, om man inte leker förmycket! Skall köra biltransport och en skrotbil imorgon så får väl se hur det håller=)
bmwkalle skrev:Ha Ha Ha det var det jä...ste jag sett.
Håller inte det där så håller inget, men han har nog svetsat fast drivaxlarna så kör försiktigt annars blir det bakaxelbyte snabbare än du kan säga diffklump.
Det är inte snyggt. det ser lite snyggare ut på andra sidan vill jag lova! fast dom kortet blev dårliga så vill inte ladda upp dom! =)
jag tror det håller jätte bra. vissa säger att man skall lägga bultar i bakaxeln när man svetsar. men det gjorde inte jag, för att jag kolla upp det. och alla säger att lägger du bultar el något i axeln så får du ras garanterat efter 10 mil. för att lossnar bulten så är ALLT skrot. men lossnar detta så går det nog i svetsa igen!
:)