Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Fan vad trevligt, volvia hade en kampanj där man fick helförsäkring till priset av halv.
Gjorde så att jag ställer på bilen 14 januari(sistadatum för kampanjen), tecknar försäkringen den dagen och ställer av dagen efter, så får jag behålla försäkringen men till garagepris tills den ställs på igen :D

Lite onödigt med en såpass gammal bil helförsäkrad kanske med de löjliga självriskerna på allt men det kändes lite pimpigt 8)
Användarvisningsbild
av crumpets
Imorgon beger jag mig med största trolighet och hämtar tillbaka kärran då :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nya bromsskivor och belägg väntar på posten :) En ny elantenn likaså 8)
Uppdaterade attgöralistan med lite kylvätska och shizz också :)
Senast redigerad av 1 crumpets, redigerad totalt 0 gånger.
Hehe låter ju supernice ju! Jag måste se din 960 "in action" nån gång asså!

Jag är också i full fart och ska byta bromsar i fram på 740in..!

/Ticken
Ja nu är jag ju snart mobil igen så det vore roligt att svänga förbi och prova sjufuttin nån gång :D
Ringde idag och tänkte komma och hämta bilen men då var såklart garageeländet insnöat.... De skulle skotta i påsk, hmf. Jag som var så sugen på att ha bilen till påsk :(
Men men. Efter att ha troligtvis misslyckats med en tenta fick jag skjuts av en polare till affären och hämta ut paket, sen åkte vi förbi biltema och mekonomen och sorgehandlade lite.
Blev 6 liter helsyntet, 3 liter glykol, kylarrengöring, tändstiftsmått, bromsvätska och crc motor flush :D

Skruvatpaketet innehöll:
Oljefilter, bromsbeläggmonteringssats, tändstift.
Bild

Bromsskivor fram/bak:
Bild

Bromsbelägg fram/bak:
Bild

Äntligen ny antenn med kuggen i behåll :D :
Bild
Jäklar va nice. Trevligt med nya prylar ju!

Jag köpte också från skruvat sist, är sjukt inponerad över hur fint det flöt när man handlade där med leveranstid och sånt! Jag är grymt nöjd faktiskt.

Nu vill vi se lite mekarbilder sen!

/Ticken
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 47

Jag har fått byta två ABS-givare p&ari[…]

God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]

En ganska vanlig 245:as liv