Moderator: Moderatorer
frippe87 skrev:Sådär nu var takvingen monterad, jag kan verkligen inte förstå varför det inte står att man ska täta borr hålen efter :???: , men jag hoppas verkligen att det blev tätt, tog silicon på både hålen och skruvarna. Om det läcker in vart rinner det ner då? kan man kolla det på något lätt sätt?Inte för att vara besvärlig men Silikon innehåller ofta ättika å det är inte så bra ihop med metall.... ROST
poseidon skrev:Ja, en gummitätning hade nog varit mer på sin plats.. gör om, gör rätt? Eller tänker du chansa Frippe?frippe87 skrev:Sådär nu var takvingen monterad, jag kan verkligen inte förstå varför det inte står att man ska täta borr hålen efter :???: , men jag hoppas verkligen att det blev tätt, tog silicon på både hålen och skruvarna. Om det läcker in vart rinner det ner då? kan man kolla det på något lätt sätt?Inte för att vara besvärlig men Silikon innehåller ofta ättika å det är inte så bra ihop med metall.... ROST
Doby skrev:En liten fråga angående vingen. Verkstaden tog inte bort minispojlarna :D (spoilersarna?) på min bil. Tror ni att detta har ngn betydelse?Betydelse för vadå?
Inga problem så länge skarvningarna &au[…]
Även bilar som inte har elmotor är tunga[…]
Amerikanare är de största exponenterna[…]