Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av 9070
Grattis. Får man fråga vart? Och finns det plats för flera? Är själv på jakt efter ett garage, och då helst söder om söder.

9070
av Uthil
Detta garage ligger neråt Gröding! Och tyvärr så fanns det ingen ledig plats, bara en plats ledig, Men ska hålla utkik, Jag nämligen ett garage ganska nära där jag har som jag tror är ledigt. Kan kolla det.
Användarvisningsbild
av erikn
Grödinge är stort...
av Uthil
Jo jag vet, Tysslinge Åkeri ligger, där ligger det. As bra. Nära storvägen och så.

Har börjat renovera upp det nu, Bygget har startat, Har stämplat upp hela lokalen och så har jag tagit bort balkar som är i vägen, Så imorgon, kommer stålet in. Svetsa svetsa.. Haha kul. Kommer bli en rolig påskhelg......
Användarvisningsbild
av erikn
Nära skroten också! :P

Fast de är lite stelbenta och lite dyra, så egentligen ska man inte handla där.
av Uthil
Jag har slutat att handla där pga att de är så jävla dyra, kommer inte ihåg vad det var, men en helt ny från mekonomen, skulle kosta 250 300 kr men skarlunda skulle ha 600 hundra för deras del, beggad! Verkade lite skumt tyckte jag så.. Handlar aldrig där nå mer...
av Uthil
Nu är eran slut, var tvungen att säga upp garaget, han som jag hyrde av ville helt plötsligt höja hyran, Så han som jag delade med ramlade av, och jag kan inte hålla hyran själv, Vi pröjsade 3 bagis i månaden för lokalen, och det blir 1500 var, det är ok för en verkstad, Men när hyresvärden ville ha 5500 bagis i månaden då blev det plötsligt 2250 kr var, och det går jag och min polare inte med på, eftersom det inte finns någon toalett och inget rinnande vatten och ingen värme. Så det var bara att packa ihop och åka, kan han stå där utan intäkter, Jag menar 5500 kr i månaden för en utrymme som det har stått kor i en gång i tiden.

Jaja leta efter något nytt, Ska försöka dra ihop ett gäng så delar vi på hela, Min bror är på så än så länge är vi två!
av Uthil
Tja igen, Jag flyttar ner till Nyköping på onsdag, har chackat en lägenhet där, det är ingen i området som har något utrymme man kan få hyra som ett garage?
av Uthil
Fan vad svårt det är att få tag i en lokal där man kan hålla på. Skitjobbigt. Letar som en dåre, men inget än så länge, Just nu har jag båten hos en kollega, men vill få bort den därifrån eftersom jag inte vill ta upp plats på hans tomt, Även fast han är cool så känns det konstigt att vara beroende av en annan.

Inget som kan tipsa om nåt, runt Nyköping/Stigtomta hållet?
DennisCA's Volvo 850 -97

Nåjaa efter en massa preppande, prime:ade me[…]

Ett vanligt förekommande bekymmer är att[…]

Vårda v90 2025

Hej, har en v90 som nu gått 1600 mil sen L[…]

@fjohan82 , Sett det där med mattorna p&arin[…]