NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

frippe87 skrev:Det kommer, jag väntar bara på clips från volvo, borde få dom imorgon, sen trycker jag ditt trösklarna coh tvättar den, annars kommer du inte att se någon skillnad;). Sen fixar jag bilder :)
Var det knökigt att få bort listerna och sätta dit dem?? Är själv sjukt sugen på att lacka ner bilen :)

/Christian
av frippe87
Nej inte så värst, många är ju skurvade samt clips, det jag gjorde med dörr listerna var DH skum tejp och lim. dock så får man köpa nya clips till trösklarna:P
Användarvisningsbild
av opA
Piiiiiictures ! 8)

Lördag idag för tusan.. du har all tid i världen att fixa fram bilder nu ;)
Användarvisningsbild
av opA
frippe87 skrev:jag ska ta bilder idag så gott det går, bilen är ju rätt skitig, men kan säga att det blev riktigt snyggt!
Hur har det gott ? :)

Säger som Chris, vore fint med lite förebilder också !
av frippe87
Försökte ta lite bilder igår, men då min kära kameras blixt slutade o funka så kan jag säga att det syndes inte mycket på bilderna. Men jag ska låna min sambos kamera idag och fixa bilder! Det jag gjorde med dörrlisterna var att jag stoppade in en fiske lina och skar sönder tejpen imellan, det var jätte lätt! Men som sagt bilder är på väg! dock så är det lite svår med för och efter men jag ska se om jag har några gamla bilder sen tidigare.
av VolvoValter
Hej! tillbax efter att ha sovit hela feb....

Jag bor i Västerås och pris uppgifterna var bla. från aroslackcenter tror jag det heter...vart kan man lacka lister för 3500:-
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Hej! Nykomling i forumet här😊 Har en XC90 202[…]

installera dragkrok

Kollade på skroten och det finns två m[…]

Om Din bil halkar till så kommer också[…]

Hej, Säljer ett använt men fint nyckels[…]