Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Scania skrev:
V70BiFuel03 skrev:Skall väl tillägga att jag köpte ett billigt stativ på Jula för ett par hundra :oops: ...men, man får ju vad man betalar för... & är inte precis helnöjd om man säger så... får hålla utkik efter ett begagnat kvalitets stativ på Ebay eller Blocket framöver :) :wink:
...eller kolla på Tradera?
Jajamen, det oxå
Användarvisningsbild
av Brainy
V70BiFuel03: Min fjärre har fungerat alldeles utmärkt. Dock är jag utan D80 sen i tisdags :cry: :cry: :cry:

Vad tycker ni jag ska köpa istället? Lurar på en D3000 men det känns som att byta ner sig.
Tips mottages tacksamt! (Gärna någonting som min fjärrkontroll fungerar tillsammans med ;))

/Anders
av Lövet
Nikon D90. Ser inget annat som skulle kunna ersätta den på samma sätt. Dessutom passar ju objektiv och tillbehör från D80n.
av Lövet
http://www.fotokungen.com/default.aspx? ... rodid=1913 Har du kvar objektiv och så vidare så "klarar" du dig med 8000kr
Användarvisningsbild
av Brainy
V70BiFuel03 skrev:Jo....D90´n vore ju inte helt fel...
Vad hände med din D80 Brainy?
Jobbyte, var för snål för att köpa en privat trots de billiga priserna när det begav sig. Vilket jag ångrar bittert idag.

Tillbehören var dock mina privata.

Andreas: mm, exakt. Snuskigt mycket pengar för ett hus.

/Anders
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Brainy skrev:Ähh, det blev en sådan. Jag lär nog bli nöjd :)
Coolt ! Verkar vara riktigt fin. Nu får du ge dig ut & ta lite justa bilder & posta resultaten.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]

Gänglåsning "släpper" vi[…]