Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:Grattis och välkommen till V8-klubben! :DTack, det känns bra och rätt. Annars brukar det alltid kännas i magen om bytet är "fel"..
bilgalen skrev:Ja det verkar verkligen vara fritt fall på S80 V8. Är ju inte utan att jag börjar bli lite sugen. -07:or med vettiga mil på mätaren finns ju för under 250kkr!Ja, de finns där omkring med 6-7000 mil på mätaren. Men lägger man till runt 40tkr kan man få med 3000mil samt betydligt mer utrustning.
sand3rs skrev:Fast varför lägga till :)bilgalen skrev:Ja det verkar verkligen vara fritt fall på S80 V8. Är ju inte utan att jag börjar bli lite sugen. -07:or med vettiga mil på mätaren finns ju för under 250kkr!Ja, de finns där omkring med 6-7000 mil på mätaren. Men lägger man till runt 40tkr kan man få med 3000mil samt betydligt mer utrustning.
bilgalen skrev:Fast varför lägga till :)En snikutrustad förseriebil!
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_S8 ... ?ca=14&w=3
XC90_Executive skrev:En snikutrustad förseriebil!Snikutrustad?? Haha, ja vi har alla olika preferenser. För mig duger en sån där kärra mer än väl :)![]()
bilgalen skrev:Snikutrustad?? Haha, ja vi har alla olika preferenser. För mig duger en sån där kärra mer än väl :)Det enda som är extra på den är delbart drag, Four-C och bränsledriven värmare. Det är utrustning för ca 35000. Det finns utrustning för 200 000 kr till att välja på. Så snik? ja!
XC90_Executive skrev:Jag var intresserad av just den bilen men resonerade lite som du. Ska man köpa en begagnad v8 kan man lika gärna slå till ordentligt. Man betalar ju iaf så lite för all utr. som var svindyr från början så var valet lätt... Sen får jag väl se om jag använder all utrustning...bilgalen skrev:Snikutrustad?? Haha, ja vi har alla olika preferenser. För mig duger en sån där kärra mer än väl :)Det enda som är extra på den är delbart drag, Four-C och bränsledriven värmare. Det är utrustning för ca 35000. Det finns utrustning för 200 000 kr till att välja på. Så snik? ja!
[/quote] Är denna https://www.amazon.se/dp/B0[…]