Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

nu har vi nog lokaliserat felet tror vi, det kommer fram bensin till huvudpumpen , men det kommer inget från den så vi byter hela paketet och tar pumpen från en bil vi vet går och sätter dit så borde det ju gå då :-)-)
En rättning: jag menade att du skulle bygla mellan 30 och 87/2 tänkte lite galet :lol:

Om det kommer skräp i bensinledningen så fastnar det ofta vid ingående anslutning i pumpen, kan vara värt att kolla innan du byter alltihop :-)-)
vi hade bort slang till och från pumpen , det kommer bensin från slangen till pumpen och det fanns inget fast i slangen från pumpen , när vi körde i gång med startnyckeln så kom det massor bensin bakifrån , och när vi testade med slangen på plats så kom inget ut från pumpen , den slangen förblir tom
Nu har jag skaffat ett annat paket att sätta under bilen men då får jag inte bort slangen från filtret för skruven går bara runt hela tiden, då är ju den värdelös för oss nu för man kan inte få det tätt nu, nåt bra tips? Kan man få bort den på nåt vis och ändå kunna få dít en ordentligt :???:
Volvo car UX

HK i min bil

Bilen tappar inte kompression av att bärgas, […]

Hej Bilen visar orange varning för lå[…]

emblemwraps -crome delete

Tack för input, så det är en "[…]