Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
Har de haft lika "bra" service / kundvård i övriga landet som i S-vall förstår jag varför det gått som det gjort. :wink:
Användarvisningsbild
av Variosboy
Funk skrev:Att dom har massa grejor på annons och i bästa fall inkopplade eller på demohyllan men inte i lager till försäljning.... Gå in, kolla på det du hade tänkt dig eller kanske redan bestämt dig för, men att sedan få vänta en vecka på att det skall komma in ett försäljningsbart exemplar är ju inte helt ovanligt.

Är man en butik så kan man givetvis bli sur över att folk använder butiken som "provrum" men man skall ju alla fall se till att det man skyltar med finns till försäljning i praktiken. Personligen betalar jag gärna lite extra för att grejorna finns hemma när jag vill ha dem, skall jag vänta så skall det vara billigare...

/Thomas

/Thomas
Har jag aldrig varit med om själv någon gång när jag handlat, men det är väl olika från butik till butik hur de sköts..
Men du kan ju inte neka till att många kollar på grejer i butikerna för att sen beställa det på nätet!!
av matzen10
Jo det är säkert så att många windowsshoppar och sedan beställer samma vara online för en billigare peng. Synd att BRL försvinner dock: de har brett utbud!
Men det bästa kanske vore en shop-in-shop för att få verksamheten att gå runt. Teknikmagasinet har det. Kjell&Co har det. Ecco har det.
Relativt liten butiksyta men ett stort, välordnat lager så att allt finns hemma ändå. (lageryta kostar mindre i hyra än butiksyta)

M V H
---> matz

Kan du klippa loss en provbit på något[…]

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]

Hjälp med Vida

Skönt att du löste problemet! (Ett s&au[…]

Har en XC60 T8 2019 och har upplevt motsvarande. S[…]