Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ÄRRet
Såg svaret på annan sida. Ska jag citera? Killen jobbar som bilbärgare...

Ingen protesterar ju.

"slå in en kil i överkant på dörren sen ar du en 3mm tjock svets pinne ssom du har gjort ett y i ena kanten på sen för du ner den till hantaget där man öppnar inni från så får du upp bilen om jag inte minns fel annars som sakt har alla bärgare lås öppnings verktyg"
Användarvisningsbild
av sidhabo
ÄRRet skrev:Såg svaret på annan sida. Ska jag citera? Killen jobbar som bilbärgare...
Nä, håll inbrottstipsen till PM ;-//
Användarvisningsbild
av ÄRRet
sidhabo skrev:
ÄRRet skrev:Såg svaret på annan sida. Ska jag citera? Killen jobbar som bilbärgare...
Nä, håll inbrottstipsen till PM ;-//
Du höll dig till protesten tills jag la ut det haha...

Inget inbrottstips som man inte kunde räkna ut sj iof. Jag hade faktiskt trott det var nåt mer avancerat (elektriskt)... :cry:
Användarvisningsbild
av sidhabo
ÄRRet skrev: Du höll dig till protesten tills jag la ut det haha...
M, fast du var nog in och editerade inlägget precis innan jag svarade väl. För jag såg inte tipset när jag svarade ....
Var ju ingen rocket sience som du avslöjade :)
Mera en princip sak :|
Användarvisningsbild
av ÄRRet
Ja, för jag kan se in i i framtiden och ändrade precis innan du svarade... Eller hur tror du att gick till? Kanske jag väntade en halvtimme? Nä, så kan det ju inte gått till... :roll:
Användarvisningsbild
av sidhabo
Så var det jag uppfattaden det. Men spelar det nån roll ....
Om du inte editerade så var det väl jag som fattade fel. NP.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
ÄRRet skrev:"slå in en kil i överkant på dörren sen ar du en 3mm tjock svets pinne ssom du har gjort ett y i ena kanten på sen för du ner den till hantaget där man öppnar inni från så får du upp bilen om jag inte minns fel annars som sakt har alla bärgare lås öppnings verktyg"
Fungerar inte om man har blockerat låsläge aktiverat :wink:
VIDA Mjukvara

Hej vänner! Kan man - utan legitim kopia av V[…]

Imma i strålkastarna

Xc60 2022 med imma på insidan av strål[…]

Styrleder till V70 T5 år 2000.

Kolla i tex. aeromotors.se och se om du hi[…]

Kom ihåg att bläsa utt EGR-köleren[…]