- tor 10 dec 2009, 21:17
#351970
Möjligt att jag överanalyserar, men om detta ska vara ett riktmärke för hur ett köp kan förendra varumerket. så är det ju svårt att få ett korekt svar, om viss antar att saker förblir som nu, o andra antar att men kommer att hänga volvo märken på nått kinesiskt skräp som idag inte klarar europas lagkrav.
(nu tror jag peronligen att samtliga kinesiska företag som är intresserade i olika bilmärken o annat, bara är ute efter att köpasig information om hur man ska bygga, det är billigare att köpa informationen iform av att köpa ett helt märke, än att på egen hand skapa sig den informationen genom tester (det har ju tagit volvo o andra bilmärken över 50 år att komma på hur man ska bygga)
Sen koperar man alla delar som köps av underlevrantörer o lägger ut på andra eller engna kinesiskt ägda företag.
(nu tror jag peronligen att samtliga kinesiska företag som är intresserade i olika bilmärken o annat, bara är ute efter att köpasig information om hur man ska bygga, det är billigare att köpa informationen iform av att köpa ett helt märke, än att på egen hand skapa sig den informationen genom tester (det har ju tagit volvo o andra bilmärken över 50 år att komma på hur man ska bygga)
Sen koperar man alla delar som köps av underlevrantörer o lägger ut på andra eller engna kinesiskt ägda företag.
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.