- fre 27 nov 2009, 21:28
Provade att på att beställa vindrutetorkare från skruvat.se.
Att sätta dit dom var inga problem förutom att jag fick vänta några dar extra på fästanordningen som saknades på hö sida men den kom snabbt på posten.
Kvaliten då
, ja den är urusel främst då vä sida om torkaren kommer igång och vindrutan är torr så lossnar den från sitt fäste, fungerar hysat då rutan är våt tar bort vätskan på vindrutan, men denna veka fästanordning göra att detta var mitt sista exemplar jag beställde därifrån, tydligen är det så att kvalite kostar pengar så till veckan blir det att fara till Volvo och köpa orginaltorkare för 400 kr men dessa sitter fast om man av misstag sätter på torkaren eller att man inte stängde av den sist man använde dom!
Summa sumarum riktiga lågbudget torkare där kvaliten är undermåttlig men har man pröjsat 150 kr så kanske man inte skall ha större förväntningar!
Att sätta dit dom var inga problem förutom att jag fick vänta några dar extra på fästanordningen som saknades på hö sida men den kom snabbt på posten.
Kvaliten då

Summa sumarum riktiga lågbudget torkare där kvaliten är undermåttlig men har man pröjsat 150 kr så kanske man inte skall ha större förväntningar!
Fiat 500 de luxe -59. Volvo V60 D4 aut Momentum BE-15