- tis 24 nov 2009, 23:04
jag förstod inte inlägget.
volvo & den som äger bilen tjänar massor med pengar på att montera på däck med en lägre hastighetsklass. Det är alltså pengar som styr som vanligt !!!
På just FT:n så klarar den som sagt inte kraven att vara miljöbil om den inte har dessa hjul, så på den är det inte bara pengarna, (eller det gäller ju igentligen änu mer pengar!!! är den inte miljöbil så faller hela konseptet)
Hertz skrev:Vet inte om man ska skratta eller gråta över vissa inlägg... alltså är vissa volvonörd eller ?. Toppfarstsspärren, varför finns den ?. Visst vissa modeller, typ 2.5FT krävde 16" för att klara förbrukningskraven, men vadå ?. Volvo har profilerat sig som världens samvete när det gäller bilar och säkerhet, och ?. Om nån vill ändra, ändra då för fan!. Jag blir så in i helvete irriterad på alla som ska tala om för andra hur dom ska leva sitt liv, typiskt vissa i detta forum. Nä, bäst är att göra allt man vill (förmoldligen olagligt enligt vissa) utan att skriva om det. Blåögda volvo dårar finns det tydligen gått om. Visst volvo är inte och kommer aldrig bli en sportbil i ordets rätta bemärkelse, men va fan, låt dom volvoägare som som vill köra fort göra det utan att ni ska ska ha besserwisser kommentarer på det.
/Henrik (som gör precis som jag vill utan att fråga volvonördar)
jag förstod inte inlägget.
volvo & den som äger bilen tjänar massor med pengar på att montera på däck med en lägre hastighetsklass. Det är alltså pengar som styr som vanligt !!!
På just FT:n så klarar den som sagt inte kraven att vara miljöbil om den inte har dessa hjul, så på den är det inte bara pengarna, (eller det gäller ju igentligen änu mer pengar!!! är den inte miljöbil så faller hela konseptet)
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.