Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Uthil
Tja alla tokar..

Skrev en tråd förut ang detta ämne, men fick inte något direkt svar eller tips.. Jag vet att detär svårt.. Lättast är att fråga kompisens farsas polare, eller genom kontakter helt enkelt..

Jag har varit på flera som vill hyra ut garage i närheten av Huddinge och Södertälje även botkyrka, men det svåra är att man vill ha någon att dela det med. Dels för att få ner kostnader för garaget, samtidigt som man kan byta erfarenheter med varann..

Så har ni nogon lokal eller skulle vilja dela med mig.. Så hör gärna av er.

Ps: Jag har inget garage för tillfället men söker för fullt i detta ämne.. Och det är skitsvårt.

Men har ni något mer tips, så hör gärna av er i denna tråd, Och jag hoppas jag får mer och bätter svar denna gång..

See you on the road!!!

//Bulten
Användarvisningsbild
av cybermunk
Bäst är nog att lägga annons i sökes tråden neråt på sidan och gladeligen vänta.
av Uthil
Tjena!

Jag har faktiskt en verkstad på GGGG..

Den ligger nere vid Bovallens Industri område.. Relativt nära Hydet Hillclimb..

Om det är någon som är intresserad. Den kostar 13,500 i månaden. Och jag har ett par säkra kort i ärmen som hakar på. Så kanske vi kan bli uppåt en 10-15 man som delar på det.. Det ligger på 1850 kvm Med Under och överplan..

Hör gärna av er så kanske vi kan snacka och kanske lära känna varandra..
av Uthil
Tja!

Det blev inget vid Bovallen i Botkyrka, Han som hyrde ut lokalen ville bara hyra ut utomhus delen för uppställningsplats, med viss tillgång till inomhus-delen, man fick väl använda muggen i vissa fall, eftersom man hade tillgång till inomhus delen en viss tid,

Men har en annan på G. Ute i Gnesta. 3 mil ifrån mig.. Håller på att maila med personen och så får vi se. Unger planering.. Men det verkar sjyst...
av Larzan
Ville dom hyra ut parkeringsplats/uppställningsplats utomhus för dryga 13000?
Tillåt mig skratta HAHAHAHA...
av Uthil
Jajamen Låter helt sjukt, plus att det inte är någon direkt bevakning i området heller..
av Larzan
Nej, bor alldeles intill och det brukar inte vara tyst på nätterna där ifrån.

Skottlossning, konstiga högljudda knallar som får fönstrena att vibrera på nätterna.
Halvskumt folk som håller till där nere.

Kikade lite på Blocket och garageplatser verkar finnas lite överallt.
Slå ihop ett gäng och ring runt och förhandla lite.. (Vi är så här många och detta är vad Vi är villiga att betala...)
Alltid nappar det någonstans.
av Uthil
Ja visst självklart.. Håller på att förhandla med 2 st pers i södertälje trakten, Rätt nära mig.. Så vi får se hur det går..
av Uthil
De blev inga garage denna gång heller, Uthyrarna bangade ur när de fick reda på att vi hade tänkt ha det som garage, Utryckte sig att då kommer det komma en massa löst folk hit, eftersom vi kommer ha bilar där inne med en massa verktyg och dylikt, Han ville inte ha de ansvaret, Vet inte vad de dillade om, men vill de inte, så vill de inte. Kan inte tvinga nån, Men då ska man nog inte lägga upp annons heller om man inte vill hyra ut det folk som vill hålla på med bilar på sin fritid.

Haha
244 - Bälte bak

Det är unf-gänga där. (Fingäng[…]

Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]

"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]

Värme i kupén laddhybrid

Om man endast får varmluft in i kupén[…]