Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

890 i månaden!!! fy s*tan vad dyrt. Jag ger 400 i mån för hel på V70:in.
Under litern kommer jag knappast heller då man inte direkt kör som om det vore ett ägg under gaspedalen.Vi ska kanske skrammla så du kan reparera din pärla till sommaren :P
Vi får anordna en förbrukningstävling här känner jag, vem kan göra av med en heltank på minst mil :lol:

Antar att försäkringshelvetet har att göra med stockholmsadressen :cry: Fullt av tjuvar och banditer :cry:

Nu inser jag att jag inte har nåt garage att ha den i heller... Får fan ringa runt lite grannar på lantstället och ragga garage tror jag :???:
Var över en sväng på biltema för att köpa cykellås och reflexer till mitt nya pendlingsfordon, en rostig gammal DBScykel och kunde inte motstå att köpa en burk litiumfett till alla gångjärnen i bilen :)

Fick med alla dörar, och alla motorhuvens. Bör man försöka komma åt i bakluckan också tror ni?
När jag tänker efter ska nog tanklockets gångjärn få sig en omgång också.

Letade lite efter nån sprej/gegg för att liva upp torkade lister också, för de mellan dörr och bil är rätt torkade och jävliga, men fann inget. Hittade iofs silikonsprej men jag är osäker på om det finns olika sorter, för jag har sett silikonsprejer som det stått på är för lister, men denna nämnde inget sånt.
Inget garage kirrat ännu :( Ringde på ett förra helgen och det fanns en plats kvar, men jag hade bokat in att fixa till en liten bubbla som blivit i solfilmen i bakrutan på tisdagen och resten av veckan var det bara is att köra på...
Tänkte ringa imorrn igen och se om platsen är kvar, annars får stackarn stå utanför huset hela vintern.
Det skulle man ju inte banga på :lol:

Jag har varit så jävla sugen på att köpa en gammal turbobil och bara laja med nu när vi har tillgång till verkstad med typ allt man kan föreställa sig, men när jag redan går ca 3000 rent minus varje månad vet jag inte hur hållbart det skulle bli :shock:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 47

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]

Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]

Jag har fått byta två ABS-givare p&ari[…]

God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]