Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av texas07
hej.. jag har en 855 turbo 96.a mitt problem är att jag kan inte komma in i motor och göra en annalys.
nån här som vet eller har varit med om nått liknande... lamdalampan lyser och därför skulle jag göra en sökning.. bilen går lite dåligt åxå inget drag om man säger så...tacksam för alla svar...
av texas07
ja jag har hört de åxå..den var chipad när lampan började lysa..då testade jag att göra en analys men gick inte... nu har jag org chip i och då slocknade lampan. efter 2 dagar tändes den igen.. och de går fortfarande inte att göra en analys.. fattar inte vad de kan bero på...
av texas07
hej nu är jag tillbax..problem med internet...
har prövat att ta bort batterikaben men blir ingen skillnad...VARFÖR KAN JAG INTE LÄSA FEL KODER???? SKUMT FEL. väldigt tacksam för alla svar och alltenativ..
av *pettson*
Om du inte kan läsa ur koder med en verkstadsdator så KANSKE är det så att du har fel på ditt ODBII uttag. Kan vara läge att kika så alla kablar sitter där dom ska. Inget ovanligt på äldre bilar att ett stift hoppat ur. Har åtgärdat såna fel på både opel, saab, volvo, toyota med flera.

Brickad WG-klocka funkar sällan bra. Man f&ar[…]

Finns vissa företag som sysslar med fjäd[…]

Generator Pv 444

Hej!har ett dåligt batteri och kontrollerade[…]

Hej Tror att du har rätt att det var reglerve[…]