Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Svänger gärna förbi nästa helg :)

Förresten, vet ni vad antennen på bakrutan kan ha gjort? Han fick montera loss den för att få ur rutan och kunna fixa på filmen, och den var bara påklistrad utanpå. Radioantennen är väl den silvriga som sitter på sidan bak, så vad gjorde egentligen den på bakrutan? Har aldrig gillat den och tycker bilen ser mycket mer clean ut utan den så jag vill nog inte montera tillbaka den om den inte fyller en viktig funktion...
Ingen handsfree finns. Antennförstärkare låter inte helt långsökt. Har inte märkt någon direkt försämrad mottagning, det skulle vara väldigt lite i så fall...
Sista veckan man är bilburen på ett tag nu då... Har inte råd att betala försäkring och absolut inte vinterdäck så på söndag får hon bli avställd över vintern.
Hoppas innerligt att jag kommer hinna med och ha råd med lite pill till våren. Skulle gärna fixa till förarstolen lite som blivit sliten så den inte går att ändra i höjdled längre, och så verkar det som att värmen i ena backspegeln dött nu inatt :cry:
Men det borde ju inte vara så avancerat att fixa, krävs lite tid och pill bara.

Kylan tar fan kål på min plånbok, har inte legat under 1,1 liter milen på över en månad :shock: :shock: :shock:
Här får du en skvätt medkänsla från en till 960-åkare.
Förra hösten kom försäkringsbrevet på min 960. Då hade inte jag heller råd. Så det blev avställning över vintern.

Samma problem med soppan även här. Pendlar ju mellan stan och Lidingö. Sist jag tankade låg den på 1,6. :cry:
:o Såpass vetefan om jag nånsin lyckats snitta :lol: Alltid nåt! Sen är man ju i sämsta åldern sågott som, försäkringsmässigt... 890 spänn i månaden för halv :shock:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 47

Förstår dig. Helt outstanding bil, de[…]

Start stopp

Ja,det gör den..

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]