Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Att så många har läst tråden men inte upptckt felet förrän NisseHult såg det är anmärkningsvärt.10 poang till dig Sparkz!Det slår verkligen gnistor om dig vad du än gör och säger!Jag höll faktist på att skratta ihjäll mig.Att du kunde vara så rolig också trodde jag inte.Du måste vara bäst i Herrjunga kommun. :D.Och du,Cybermunk,du lärde mig nåt nytt idag.Såg att det var 3 sifferrader på delen.Finns det nån regel vilken är den rätta att googla på?Vad är de andra siffrorna för nåt, förresten?Bra att veta bara.
Användarvisningsbild
av sm6vae
:D :D såg det själv nu, antingen har man FETA fingrar eller så är man trött :D :D

Givetvis så handlar det om en 745:a men det förstod ni väl
Alltid roligt när man kan roa andra :-)-)
Janne
Jag reagerade på felet men uppmärksammade inte trådskaparen på det då jag såg en viss komik i det :P
sm6vae skrev:såg det själv nu, antingen har man FETA fingrar eller så är man trött
Trött snarare eftersom det sitter en 6:a emellan. :D
Jag är lite petig ibland men det måste jag vara för att få till allting rätt.
Iaf i datorernas värld där annorlunda stavning kan få datothelveten att göra nå´t helt annat än man sa åt den att göra.

Jag var lite nyfiken på bilen för det kunde ju ha handlat om en flygtaxi med 7 dörrar eller något sådant.
Man vet ju aldrig.
Jo förresten, nu vet jag. :mrgreen:
Kopplingen tar högt upp.

Har en citroen c5 2004 kopplingen där tar h&o[…]

Lite sent svar nu, men jag tror inte på att […]

Bromsar på S60

Att klossarna bak tar slut vid ganske tidiga milta[…]

Hej! Då var det min tur. Höger posit[…]