- fre 09 okt 2009, 16:02
uppdaterar mitt problem :D Idag var jag på skroten,körde dit med volvon,ca 4 mil,efter ca 2mil släpper (motståndet o bilen går ok,stänger av bilen en kilometer innan skroten,startar igen,och ja,problemet kommer tillbaks efter 700m,lånar en spridarbrygga(komplett),kör sen hemåt,o ja,bilen släpper efter ca 2 mil o går bra igen,nästan hemma testar jag att stänga av tändningen i farten,o på igen den går igen igen lätt men tvärdör efter ca 300m,rullar fram till en bussplats,provar att starta,inget händer,lyssnar då om bränslepumpen slår till,inget händer,vrider på o av tändning,den startar,men uppnår typ 500 varv,slocknar igen,då lyssnar jag igen efter b-pumpen,o nu surrar den,bilen startar igen,men går illa efter de vanliga 700m,kan ett relä verkligen (;om ni orkar läsa vad jag skrivit innan)orsaka dessa problem under gång,ell kan det ändå vara bränslepumpen som beter sej så här,med tanke på att den skulle vara ok efter 3000 varv?eller en spridare som bestämmer sej för att börja funka efter ca två mil,mycket att fundera över ?:-/