- mån 06 mar 2006, 21:19
skulle var kul o se datum stämpeln på tryck givaren i dom bilar som strular, tror den måsta vara 02 vecka 42 om jag mins rätt, eller nyare för att vara den stabila sorten.
om bilarna fick detta åtgärdat tidigt så kan dom ju kanske fått en "gammal" givare
58 skrev:jag tror nog att det krånglar, men om bilen är billig så är folk mer toleranta + att om man vet att det äe en ombyggnad så tar folk att det kan krångla.CarMan skrev:Dom ombyggda bilar jag sett har inte i närheten an den fina instalaton som V70N har.Det blir ju aldrig samma sak att bygga om något som att konstruera det från grunden, men många ombyggda bilar är så bra gjorda att man inte ser det förrän man börjar rota under skalet på dom, dessutom så har jag inte hört att det har krånglat en bråkdel av vad Volvos "fina installation" har gjort.
kanske kostar att ha en bra lösning?
skulle var kul o se datum stämpeln på tryck givaren i dom bilar som strular, tror den måsta vara 02 vecka 42 om jag mins rätt, eller nyare för att vara den stabila sorten.
om bilarna fick detta åtgärdat tidigt så kan dom ju kanske fått en "gammal" givare