Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Ja, verkligen. Men hittar jag en sc805 till rimligt pris tror jag faktiskt att jag köper den. Man får väl överleva att ta ur skivsamlingen eller bränna till vanlig musikcd...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Du har ingen kupé-/motorvärmare? Eller kanske ingen elstolpe :( Hur många grader var det då du hade is på rutan? :)

Kollar ni aldrig vätskenivåerna motorrummet eller? :wink:
Användarvisningsbild
av crumpets
Har motovärmare men ingen kabel till den :shock: Är pinsamt dåligt utrustad egentligen, har varken startkablar eller bogseringslina eller kabel till motorvärmaren... Måste fan skaffa lite sånt.

Första isrutedagen var det -2, sen har det legat på -2 till -3 (fick låna isskrapa av min moster :) )

Och det var faktiskt bara typ en vecka sen jag kollade kylarvätskan, då var den förvisso rätt låg men inte kritiskt. Som bekant läcker ju dock min kylare lite... Vissa dagar så det droppar men vissa dagar inte alls.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag har en kabel till motorvärmare men jag har inget kupévärmaruttag :x , startkablar och bogserlina kan vara bra att ha om man behöver hjälpa någon ( själv behöver man inget, man har ju en Volvo :wink: ).
Användarvisningsbild
av crumpets
Tror definitivt inte att sötnosen skulle paja på vägen, har ju trots allt åkt genom halva europa utan så mycket som en hostning på allt från franska små 30vägar till autobahn, men det är ofta man ser folk strandsatta och skulle kunna vilja hjälpa dem :)
Användarvisningsbild
av crumpets
Cigarettutaget fram har dött, har mätt med multimeter och det är mycket riktigt ingenting. Vad tror ni kan vara felet? Den funkade innan men jag blev lite våldsam mot den minst sagt när mobilladdaren glappade.
har du kräm till kablarna på baksidan?

Uttaget i sig kan ju har sagt upp sig.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 47
B230fk går dåligt & ojämnt

Yes, får kolla. Dock gick bilen sämre n[…]

Jag kommer att köra min etanol drivna 745-a t[…]