- tor 24 sep 2009, 21:07
#324364
Beställde fjädrar, dämpare å lite mer saker i förrgår. ALLT fanns/finns i lager. Då dem inte skickades samma dag som dem säger att dem gör så mailade jag å frågade vad som dröjde då jag gärna ville ha delarna så jag kunde fixa till bilen i helgen.
Fick svar idag att ena spiralfjädern var slut och frågade om dem skulle skicka det andra såläge??
VARFÖR ringer/mailar man inte kunden direkt när man upptäcker avvikelser såsom fel lagersaldon osv? Det är mig veterligen oseriöst på alla nivåer. Så nu får jag ju vänta tills nästa vecka nångång då dem fortf. inte har fått in fjädern och lagersaldot på hemsidan är inte ändrat heller...
Behöver man inte delarna innom vettig tid så är säkert Skruvat.se väldigt bra men för mig är dem inte värda att köpa hos så ofta då jag gärna vill ha delarna till utsatt leveranstid. Hade det stått leveranstid på 5 dagar så kanske man inte brytt sig men man måste hör av sig till en kund om man inte kan leverera i tid.
Kundservice är ju det viktigaste ett företag har enligt mig.
Jag sätter betyget på Minus fram tills jag fått mina delar. Då ändras nog betyget till måttligt...
Edit:
Fick mail idag om att fjädern är slut och att dem inte har något leveransdatum alls. Har annulerat ordern nu och skall försöka hålla mig därifrån.
Lagersaldot är inte ändrat heller för den delen... suck.

[img]
http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986