Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av caysie
Jag vill gärna försvara Skruvat.se, har handlat där flera gånger och de har ALLTID levererat mycket snabbt.
Säkert kan man ha otur ibland, men ge dem en chans ;-//

Vad gäller kvalité så tycker jag allt har hållit måttet med råge, oljefiltret jag beställde var ett Volvo orginal tex.
av lillpip
Beställde i måndags skivor å belägg från dem å hade det på tisdagen. Så jag va helnöjd :)
Stupid-Flanders skrev:Har idag beställt styrleder därifrån. Återkommer med recension senare ang. frakt, passform mm.

Passade även på att beställa flatblade, de kör tydligen nån kampanj på dem nu, 148:-/par inkl. frakt.
Jag har inte fått dit styrlederna ännu men leveransen funkade bra. Är mycket nöjd med flatbladen än så länge.
Beställde fjädrar, dämpare å lite mer saker i förrgår. ALLT fanns/finns i lager. Då dem inte skickades samma dag som dem säger att dem gör så mailade jag å frågade vad som dröjde då jag gärna ville ha delarna så jag kunde fixa till bilen i helgen.
Fick svar idag att ena spiralfjädern var slut och frågade om dem skulle skicka det andra såläge??

VARFÖR ringer/mailar man inte kunden direkt när man upptäcker avvikelser såsom fel lagersaldon osv? Det är mig veterligen oseriöst på alla nivåer. Så nu får jag ju vänta tills nästa vecka nångång då dem fortf. inte har fått in fjädern och lagersaldot på hemsidan är inte ändrat heller...

Behöver man inte delarna innom vettig tid så är säkert Skruvat.se väldigt bra men för mig är dem inte värda att köpa hos så ofta då jag gärna vill ha delarna till utsatt leveranstid. Hade det stått leveranstid på 5 dagar så kanske man inte brytt sig men man måste hör av sig till en kund om man inte kan leverera i tid.
Kundservice är ju det viktigaste ett företag har enligt mig.

Jag sätter betyget på Minus fram tills jag fått mina delar. Då ändras nog betyget till måttligt...

Edit:

Fick mail idag om att fjädern är slut och att dem inte har något leveransdatum alls. Har annulerat ordern nu och skall försöka hålla mig därifrån.
Lagersaldot är inte ändrat heller för den delen... suck.
Stupid-Flanders skrev:Har idag beställt styrleder därifrån. Återkommer med recension senare ang. frakt, passform mm.

Passade även på att beställa flatblade, de kör tydligen nån kampanj på dem nu, 148:-/par inkl. frakt.
Någon här på forumet hade skickat ett mail till mig ang. styrlederna men när jag skulle öppna mailet fick min dator något bryt och mailet försvann innan jag hann läsa hela. Så skriv gärna om din fråga här eller skicka om mailet.

/SF
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]