- fre 11 sep 2009, 23:08
Så är dom ?:-/ IDIOTERNA :-O) Tyvärr ?:-/
Det bästa är att försöka att hålla sej kall :!: Men vem faen klarar det ?:-/ Kallt gjort av dej att inte jaga ifatt dåren och göra det du ville och tänkte...... :evil:
Bravo till dej :twisted:
Du kommer säkert att leva längre än han :mrgreen:
V70BiFuel03 skrev:Jaha...då var det jävligt nära att ha smällt idag igen... Var på väg till Hornbach på hisingen med folkabussen... (vid öppningen av tunneln så delar sig filerna i två till vänster mot Biltema hållet & två mot Kungälvs hållet)..i tunneln så ligger jag i mitten körfältet för att köra mot Biltema & hade precis kommit ur tunneln (bara metrar kvar tills körfälten delar sig) då en nyare Audi avant kör om mig på vänstersidan & slänger bilen åt höger framför min för att komma över till det högra körfältet .....tur & snabba reflexer hindrade mig från att köra in i idioten då jag hann bromsa (väldigt lite som skiljde oss åt). Iom att jag ofrivilligt svängt lite åt höger hamnade jag i körfältet som går mot Kungälv (förödande om jag haft en långtradare på höger sida).... blir som sagt både rädd & förbluffad över vad som just hänt men mest arg...så, jag kör efter Audin & kommer upp jämsides...både jag & min medpassagerare tittar in i Audin & vad får vi se? Jo, idioten sitter & hånflinar som att det vore något jävla skämt .....
Naturligtvis hör ju inte idioten vad våra svordomar men lite "gester" förtydligar det hela....inte mycket man kan göra så jag svängde av nästa avfart för att köra mot Hornbach...
Tur igen.
Så är dom ?:-/ IDIOTERNA :-O) Tyvärr ?:-/
Det bästa är att försöka att hålla sej kall :!: Men vem faen klarar det ?:-/ Kallt gjort av dej att inte jaga ifatt dåren och göra det du ville och tänkte...... :evil:
Bravo till dej :twisted:
Du kommer säkert att leva längre än han :mrgreen:
HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"