StringerBell skrev:Byggs dom på Hisingen eller?Bra fråga, jag instämmet..är det så att alla svenska V70 byggs i Sverige eller gäller jämnvikten mellan Belgien och Sverige även bilar som sålts på svenska marknaden?
Moderator: Moderatorer
StringerBell skrev:Byggs dom på Hisingen eller?Bra fråga, jag instämmet..är det så att alla svenska V70 byggs i Sverige eller gäller jämnvikten mellan Belgien och Sverige även bilar som sålts på svenska marknaden?
micke011 skrev:V70 byggs enbart i Göteborg.StringerBell skrev:Byggs dom på Hisingen eller?Bra fråga, jag instämmet..är det så att alla svenska V70 byggs i Sverige eller gäller jämnvikten mellan Belgien och Sverige även bilar som sålts på svenska marknaden?
JHg skrev:och XC60....micke011 skrev:V70 byggs enbart i Göteborg.StringerBell skrev:Byggs dom på Hisingen eller?Bra fråga, jag instämmet..är det så att alla svenska V70 byggs i Sverige eller gäller jämnvikten mellan Belgien och Sverige även bilar som sålts på svenska marknaden?
I Gent byggs C30, S40 och V50 (vad jag vet...)
contour skrev:Låter kanon, nu skall jag dra till Köpenhamn, återkommer på söndag....ser fram emot att se din pärla...//RenéReneras skrev:Härligt att höra min är exakt likadan, kan du inte fixa lite bilder på den?Det kan vi nog ordna. Får se om jag kanske hinner knäppa ett par bilder i helgen. Jag återkommer.
/Martin
petkas skrev:undrar om det är nån som vet när bilarna får sina registreringnummer,som min t.e.x som står i steg 4,dvs färdigbyggd har inte tilldelats nån reg.nr än :?:Har ett vagt minne av att det diskuterades i någon annan tråd här för någon dag sedan. Oavsett vad så fick min bil regnumret någon dag eller två innan statusen ändrades till "Levereras" har jag för mig.
Reneras skrev:Härligt att höra min är exakt likadan, kan du inte fixa lite bilder på den?Har nu knäppt ett par bilder. Du hittar dem här:
Räknat ut att bilden under semestern har rul[…]
Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]
Har du något Art.nr eller liknande på[…]