- mån 27 feb 2006, 21:07
Oj oj oj.... Har för första gången handlat volvo. Har varit på bilia idag och det hela är som gott som klart. Det blev en Volvo V70 2,4 140 hk business. Mycket fin, välvårdad osv. Fick lägga till drag, matta bak och nya vinterdäck med dubb och då gick hela kalasen på 179000 kr. Shit - är jag lurad nu? Har kollat på blocket och det finns ju liknande bilar som går för runda 150000 kr privat.
Fick med mig ordersedeln från bilia och inget är påskrivet, men det är leverans om en vecka... kommer jag att betala tok för mycket???
Har inbillat mig att bilia och seriöst och att de extra kronorna jag får lägga kan vara vettiga eftersom
- jag får 12 mån happy deal garanti
- bilia har gått igenom bilen (säger de)
- bilen är ren och snygg och jag har provkört den...
Att leta vidare kostar ju både tid och pengar och jag är trött på att leta.... suck...
Ni på forumet tycker säkert jag har gjort världens sämsta affär. Eller?
Fick med mig ordersedeln från bilia och inget är påskrivet, men det är leverans om en vecka... kommer jag att betala tok för mycket???
Har inbillat mig att bilia och seriöst och att de extra kronorna jag får lägga kan vara vettiga eftersom
- jag får 12 mån happy deal garanti
- bilia har gått igenom bilen (säger de)
- bilen är ren och snygg och jag har provkört den...
Att leta vidare kostar ju både tid och pengar och jag är trött på att leta.... suck...
Ni på forumet tycker säkert jag har gjort världens sämsta affär. Eller?
Senast redigerad av 1 nybliven_volvoist, redigerad totalt 0 gånger.