Tomas88 skrev:*pettson* skrev:Nya katalogen är ju en besvikelse ju.. Inget direkt matnyttigt förutom ett par småsaker..
Mja ett par vet jag inte. 1100 var det tydligen. Men jag tycker gott de kunde satsat mer på fler bildelar.
Förra gången var det ungefär lika mycket. Och mycket.. som det stod NYHET på hade jag redan inhandlat långt innan katalogen kom, för dom sakerna fanns i katalogen innan den.

-)
Men intressant ska det bli. Ta dom digitala/analoga mätarna. Dom har funnits sen förra katalogen och i linköping har dom inte kunnat köpas ännu för dom har aldrig levererats. (tex. 32-215).
15-1371 är en sån där detalj som jag gärna vill veta om den är vettig. Den återfinns i proffsbutikerna för runt 2000kr och den håller ALLTID skitkvalitet naturligtvis. Inget ovanligt att den håller nån månad och sen vill inte proffsbutikerna ta tillbaka dom. Würth är en som dom som bara råvägrar. Forch är lika envisa.
19-1356/57 kanske kan vara nåt. Exakt likadana används ju redan av mekonomens verkstäder.
Verktygsvagnen och lådan på sidan 84 var röda förut nu är dom NYHET.. nu är dom blå..