Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Okej, det ska nog inte vara nåt problem :)

Men kommer det ge något? :)

Skulle egentligen åka och tona rutorna nu på morgonen men så vaknar jag och ser att jobbet krisat hela natten, jag går på mitt skift 05:00 och då är det redan full rulle så jag inte kan komma iväg till solfilmsfirman :'(
Användarvisningsbild
av crumpets
Vaxade nyss bilen i bäckmörker. Kan säga att jag inte rekommenderar det :|
Man hade ingen möjlighet att se var man vaxat, och inte heller nån möjlighet att vet var man skulle gnida och hur mycket med trasan när det torkat in efteråt.
Men det fanns helt enkelt inte tid att göra det imorgon och nu är man ju en erfarenhet rikare i alla fall... :shock:
Användarvisningsbild
av crumpets
eccy243 skrev:Hahaha! Den har man ju provat. Vafaaaaan??? Jag kan offra min vänstra hand på att jag polerade av där..! Sen upptäcker man att man försöker polera bort fukt-daggen som lägger sig över bilen på kvällen. :lol: Det ser ju likadant ut i mörker. :P

Jotack :lol: Sen står man där med indränkt trasa och undrar var man ska fortsätta. Trist att det fortfarande är dagg nu på morgonen så jag inte kan se hur det blev :(
Användarvisningsbild
av crumpets
Bleh.. Tänkte fixa tempgivaren idag, så jag åkte först förbi kjell&co, sen clasohlson, sen mekonomen och till sist volvo.
INGEN hade honkontakten till givarjäveln. Det är ju bara en lös sladd som hänger där, så jag måste ansluta en hona innan jag kan få på givaren tyvärr.
Beställde in en på volvo som de trodde kunde vara rätt i alla fall... Annars får det väl bli skroten.
Användarvisningsbild
av crumpets
Roligt att den var givande! :)

Honan vi trodde var rätt hade kommit till volvo i fredags, men det var såklart fel....

Nu fick de skicka nån förfrågan till göteborg :|
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 47

TjugoFJan Bakbok fixar biffen? Skickat fr&arin[…]

Vilken bränslebox passar?

Chippet står det Timos 2/7/9 series trim chi[…]

Det mesta är helt likt, el skiljer såkl[…]