- fre 28 aug 2009, 11:29
Dom ser bara om det lyser. Sen bryr dom sig inte om du har xenon elle vanliga lampor eller stearin ljus för den delen heller.
Samma för dimljus faktiskt.
Jag kopplade bara ut säkringen till mina dimljus så dom inte lyste o komentaren var att det är ok du får ha xenon i dimljusen vi anmärker inte det , bara båda lyser. Samma gäller helljus.
Halljus kan vi ju all aförstå varför dom anmärker om du konverterat.
sewe skrev:andreas_lofgren skrev:Eftersom det inte kollas så är det onödigt att skrämma upp någon.Vad är det som inte kollas? Om det är helljus du menar så har du fel för mitt helljus kollade dom igår när jag besiktade bilen.
För att svara på din andra fråga så vet jag iaf ingen som fått nedslag på det men å andra sidan så vet jag annat som borde få spanska flaggan som har rullat ut därifrån med ett streck
Dom ser bara om det lyser. Sen bryr dom sig inte om du har xenon elle vanliga lampor eller stearin ljus för den delen heller.
Samma för dimljus faktiskt.
Jag kopplade bara ut säkringen till mina dimljus så dom inte lyste o komentaren var att det är ok du får ha xenon i dimljusen vi anmärker inte det , bara båda lyser. Samma gäller helljus.
Halljus kan vi ju all aförstå varför dom anmärker om du konverterat.

- By jasselito