- mån 03 aug 2009, 18:53
Har sedan en tid varit ute och tittat runt på nätet efter olika bilar i prisklassen 100-130tusen. Har länge varit inne på att köpa Skoda Octavia eller Toyota Avensis. Men iförr igår så kom min systers sambo och tipsade om Volvo V50.
Och jag blev kär direkt. Volvo verkar verkligen lyckats göra en snygg bil! Och jag tycker den verkar passa mig perfekt.
Nu till några frågor:
Är det mycket barnsjukdomar på dom första årsmodellerna? V50 kom väl -04 om inte har fel?
Vad innebär Business paket och Sportchassi?
Vilken motor ska man satsa på? Är lite sugen på den med 170hk, men blir den väl törsdig då?
Är väldigt tacksam om jag kan få svar på dessa frågor och ni får väldigt gärna komma med andra tips och förslag vad man ska tänka på när man handlar Volvo V50.
Kanske rent utsagt nån har nån pärla till salu?
MVH
Marcus
Och jag blev kär direkt. Volvo verkar verkligen lyckats göra en snygg bil! Och jag tycker den verkar passa mig perfekt.
Nu till några frågor:
Är det mycket barnsjukdomar på dom första årsmodellerna? V50 kom väl -04 om inte har fel?
Vad innebär Business paket och Sportchassi?
Vilken motor ska man satsa på? Är lite sugen på den med 170hk, men blir den väl törsdig då?
Är väldigt tacksam om jag kan få svar på dessa frågor och ni får väldigt gärna komma med andra tips och förslag vad man ska tänka på när man handlar Volvo V50.
Kanske rent utsagt nån har nån pärla till salu?
MVH
Marcus