- sön 05 jul 2009, 14:38
hallo har idag tagit tag i mitt problem då min abs/tracs lampa har börjat lyst för ett tag sedan och har nu kommit på felet fick fram felkod 3-1-1 Sockel A3 V-givare Abs kortsluten.
antingen är det givaren som är paj eller kabelbrott någonstans . så min fråga är finns det något enkelt sätt att se om det är kabel brott elelr om man kan kolla om givaren är trasig. för det vore inte så kul att köpa en ny givare sedan är det bara ett simpelt kabelbrott för inget är ju gratis!.
tack på förhand mvh jocke
antingen är det givaren som är paj eller kabelbrott någonstans . så min fråga är finns det något enkelt sätt att se om det är kabel brott elelr om man kan kolla om givaren är trasig. för det vore inte så kul att köpa en ny givare sedan är det bara ett simpelt kabelbrott för inget är ju gratis!.
tack på förhand mvh jocke
Introduced in the U.S. for the 1985 model year, the 740 was a more simple equipped version of the Volvo 760. The 740 was intended to be a mid-size car that offered more style, performance, and luxury than the venerable 200 series