- fre 03 jul 2009, 20:55
Hej,
Jag är ny här och var inne här och smög lite och sökte lite information när jag skulle beställa ny bil. Nu när jag har beställt en Volvo tänkte jag att det kunde vara kul att vara här inne och tjöta lite. Volvon jag beställt är min första Volvo och det blev en XC70. Tanken är att jag ska ha den som ny tjänstebil istället för min nuvarande tjänstebil en Audi A4 Avant Sport Quattro.
Såhär blev specen:
Volvo XC70 2,4D Summum (175hk)
Solid Svart
Summum-pkt
6-stegad Automat Geartronic
18" Merac 235/50 VR18
Takspoiler
Tröskeldekor (Side Scuff Plates)
Blåtandshandsfree
High Performance ljud
Subwoofer
Tidur för tillsatsvärme
Mörktonade bakre rutor + lastutrymme
Barnsäkerhetslås bakdörrar elektriskt
Nyckelavstängning av passagerarkrockkudden
Dragkrok, delbar
Det finns ju alltid en massa utrustning som man vill ha, men jag byggde bilen så den skulle se lite tuffare ut samt ha all utrustning som man behöver. Jag funderade lite på att välja teknikpaket 1 och få nyckellöst system och aktiva xenon, men valde bort det då jag tycker det är ganska smidigt som det är idag att bara trycka på knappen för att öppna / stänga bilen.
Snabb leveranstid, vilket är trevligt! Kommer få den i augusti!
/Najk
Jag är ny här och var inne här och smög lite och sökte lite information när jag skulle beställa ny bil. Nu när jag har beställt en Volvo tänkte jag att det kunde vara kul att vara här inne och tjöta lite. Volvon jag beställt är min första Volvo och det blev en XC70. Tanken är att jag ska ha den som ny tjänstebil istället för min nuvarande tjänstebil en Audi A4 Avant Sport Quattro.
Såhär blev specen:
Volvo XC70 2,4D Summum (175hk)
Solid Svart
Summum-pkt
6-stegad Automat Geartronic
18" Merac 235/50 VR18
Takspoiler
Tröskeldekor (Side Scuff Plates)
Blåtandshandsfree
High Performance ljud
Subwoofer
Tidur för tillsatsvärme
Mörktonade bakre rutor + lastutrymme
Barnsäkerhetslås bakdörrar elektriskt
Nyckelavstängning av passagerarkrockkudden
Dragkrok, delbar
Det finns ju alltid en massa utrustning som man vill ha, men jag byggde bilen så den skulle se lite tuffare ut samt ha all utrustning som man behöver. Jag funderade lite på att välja teknikpaket 1 och få nyckellöst system och aktiva xenon, men valde bort det då jag tycker det är ganska smidigt som det är idag att bara trycka på knappen för att öppna / stänga bilen.
Snabb leveranstid, vilket är trevligt! Kommer få den i augusti!
/Najk
XC70 2,4D Summum MY10