Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Hoppas du råkar på fälgarna igen, eller i alla fall liknande. Hittar du den som gjort detta så gör inget dumt bara. Även fast du troligen har god lust att kasta personen i skuffen och köra ut han i skogen.
Hhm...förmodligen en pundarjävel som stulit dem efter att ha fått beställning...eller någon mindre begåvad individ som vill utsmycka sin egen Volvo med snygga fälgar.

Måste gjort ont i hjärtat när du kom ut till bilen.
Tack alla.
Fluffen: Jo jag bara kollade runt lite på fälgar, men ska vänta tills jag pratat med försäkringsbolaget på måndag.

Cybermunk: Ja jag hoppas oxå jag finner dom el likadana, ingen fara med att jag gör något, kommer ringa snuten direkt, annars lär ju mitt straff bli fan så mycket värre än deras bara för jag ska ha vad som är mitt.

V70BiFuel03: Ja det var som en kniv i hjätat när jag kom ut idag.
När snuten var ute och tittade hos mig så sade han att det är nästan hopplöst att få tillbaka sina fälgar även om hittar dem t ex på blocket om de inte är märkta. Det räcker ju att motparten nekar så står ju ord mot ord. :roll:
Du har väl ringt till polisen och anmält detta förmodar jag. :roll:
Jodå, polisen var här och tog imot anmälan. Sant som du skriver, nog tyvärr svårt att få tillbaka fälgarna. Ska ta mig fan märka nästa uppsättning.
hmm funderar på att skaffa sats och märka mina fälgar då dom e lite speciella för min del.
Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]

Extraljus

Jag misstänker att det borde fungera med n&ar[…]

Och de har noll erfarenhet inom litiumjonbatteri[…]

Hej När jag åkte med bilen dog den helt[…]