Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av haxpet
Uppdatera med en länk till min nuvarande bil.

http://www.jagrullar.se/forum/album_page.php?pic_id=446

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på min pärla. en bil som jag är otroligt nöjd med hittills.

Bild

Men tyvärr så har jag tappat framspoilern. Och letar nu efter en ny.

Och jag ska tillägga att det inte är Volvos orginal sport spoiler, utan det är en splitter från S60 challange som jag behöver. Om någon vet hur jag får tag på en sådan, snälla kontakta mej då.

Hoppas någon tycker att den är snygg.

Ha de.

:) :) :)
Senast redigerad av 4 haxpet, redigerad totalt 0 gång.
av anderc
Snygg! Hur lyckades du tappa spoliern?
av haxpet
Den bara lossnade när jag var ute och körde. Men en sån där spoiler sitter inte skruvad eller limmad på något vis. Man hakar på den på var sin sida i hjulusen, sen så trycker man upp den så att den hakar i i framkant i luft intaget. Dom borde sitta som berget, men tydligen så gjorde inte min det. Det blev mycket flis av en sån, den är ju glasfiber.

Men den som vet hur man får tag i en ny skulle gärna få höra av sej.
av Tobb@
Jädrans fin bil men rätt jobbigt att hålla svart bilar rena tyvär...
Användarvisningsbild
av Danneman
Hm... ser ut att vara vid slottet i Uppsala? Kan det stämma ?
av haxpet
Nu är den här bilen såld. *snyft*

Det kommer att komma bilder på min nya bara jag har hunnit tvätta och fixa lite med den. Det är ganska dåligt väder just nu så jag väntar med att tvätta tills det blir lite torrare.
av Alminjo
konstigt att du kunde tappa framspoilern då den sitter med jävligt starkt dubbelhäftande tejp samt popnitar i hjulhuset... :???: den ska ju inte kunna gå o tappa....

Glappar det i stolen om du "rycker"fram […]

IMG_8296.jpeg IMG_8295.jpeg IMG_8294.jpeg

Volvo V70n 2006a gäller det. Märkte att[…]

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]