Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jockas
goransson89 skrev:
*pettson* skrev:Om inget hänt med din bil ska antennen vara ihopskjutbar även om det inte är en elantenn.

Vad är det för bil vi pratar om? Är det en 850? :shock: Isåfall måste min antenn också vara utbytt, den går inte att skjuta ihop :P Jag ska ta bort min och hitta nån lämpig att sätta i t.ex bakrutan, något tips på en sånn antenn?
Nyare VAG bilar brukar ha dold antenn, en liten remsa bara i bakrutan :)
Användarvisningsbild
av Severin
jockas skrev: Nyare VAG bilar brukar ha dold antenn, en liten remsa bara i bakrutan :)
Även V70, jag har det i sidorutorna bak, så skönt och snyggt att slippa se antennspröten
Ni har ju AD-Center uppe i Avestad, går du in till dom så kan dom fixa det.
Har ett art. nr. på en antenn du sätter i rutan som är 335700 tillverkare: CD Cardic.
Men det är från Håkanssons bildelar, men dom skickar ut samma katalog som AD-Center så det bör va samma art. nr.

:D
av blådåren
Autoleads har en vettig antenn som klistras på insidan rutan med aktiv förstärkning, rekommenderas !! (klarar även polisradio om det kan vara intressant, monterade den för just det i en kundbil bla).

Köp INGET från danmobility!!!! taiwan-tillverkat skräp!!!!!!
Har sett alldeles för mycket av deras prylar som kunder ibland kommit in med....
Blinkar det bara blått, så går det tydligen att sälja vad skit som helst.. :lol: :lol:
Johanssonservice skrev:Ni har ju AD-Center uppe i Avestad, går du in till dom så kan dom fixa det.
Har ett art. nr. på en antenn du sätter i rutan som är 335700 tillverkare: CD Cardic.
Men det är från Håkanssons bildelar, men dom skickar ut samma katalog som AD-Center så det bör va samma art. nr.

:D
Glömde skriva lite fakta: "Elektronisk antenn. Avsedd för invändig montering på rutan. Fästes med dubbelsidig tape. Med 12 dB förstärkning. Total längd antenn: 34 cm. Kabellängd 2,3 m."

Kopierade det från katalogen.

Håller med blådåren, Köp INGET från danmobility!
Låscylinder

Tillhållarna har nog kärvat fast pga ko[…]

nackdelar med Running Boards

Där ser man. Tack!

Vibration på höger sida

Hej, jag har en vibration på höger sida[…]

Nu har det bränt en kabel igen :D Kan det m&o[…]