Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jockas
goransson89 skrev:
*pettson* skrev:Om inget hänt med din bil ska antennen vara ihopskjutbar även om det inte är en elantenn.

Vad är det för bil vi pratar om? Är det en 850? :shock: Isåfall måste min antenn också vara utbytt, den går inte att skjuta ihop :P Jag ska ta bort min och hitta nån lämpig att sätta i t.ex bakrutan, något tips på en sånn antenn?
Nyare VAG bilar brukar ha dold antenn, en liten remsa bara i bakrutan :)
Användarvisningsbild
av Severin
jockas skrev: Nyare VAG bilar brukar ha dold antenn, en liten remsa bara i bakrutan :)
Även V70, jag har det i sidorutorna bak, så skönt och snyggt att slippa se antennspröten
Ni har ju AD-Center uppe i Avestad, går du in till dom så kan dom fixa det.
Har ett art. nr. på en antenn du sätter i rutan som är 335700 tillverkare: CD Cardic.
Men det är från Håkanssons bildelar, men dom skickar ut samma katalog som AD-Center så det bör va samma art. nr.

:D
av blådåren
Autoleads har en vettig antenn som klistras på insidan rutan med aktiv förstärkning, rekommenderas !! (klarar även polisradio om det kan vara intressant, monterade den för just det i en kundbil bla).

Köp INGET från danmobility!!!! taiwan-tillverkat skräp!!!!!!
Har sett alldeles för mycket av deras prylar som kunder ibland kommit in med....
Blinkar det bara blått, så går det tydligen att sälja vad skit som helst.. :lol: :lol:
Johanssonservice skrev:Ni har ju AD-Center uppe i Avestad, går du in till dom så kan dom fixa det.
Har ett art. nr. på en antenn du sätter i rutan som är 335700 tillverkare: CD Cardic.
Men det är från Håkanssons bildelar, men dom skickar ut samma katalog som AD-Center så det bör va samma art. nr.

:D
Glömde skriva lite fakta: "Elektronisk antenn. Avsedd för invändig montering på rutan. Fästes med dubbelsidig tape. Med 12 dB förstärkning. Total längd antenn: 34 cm. Kabellängd 2,3 m."

Kopierade det från katalogen.

Håller med blådåren, Köp INGET från danmobility!
nackdelar med Running Boards

Där ser man. Tack!

Vibration på höger sida

Hej, jag har en vibration på höger sida[…]

Låscylinder

Nyckeln går in i dörrens låscylin[…]

Nu har det bränt en kabel igen :D Kan det m&o[…]