- tor 07 maj 2009, 10:11
#286285
Turbo motron alla dagar.
170 hästars versionen är en tråkig motor och sk adu få nån som hellst glädje av den så måste den varvars lite o då drar den bensin.
Sen så SKA man ha larm på bilen. Bara där sparar du en massa pengar hos tex volvia om nån råkar bryta sig in i din bil.
Önsketänkande säger ni?
Hur svårt kan det då vara attt kolla upp bilarna.
Börja med vägverket där kan du få reda på alla som ägt bilen innan.
Sen lyfter du på luren och ringer o frågar om bilarna . Då kan man få en uppfattning om hur bilarna skötts.
Kolla sen med volvo om service protokollen. Inte alls svårt.
Sen så skiljer det inte så mkt i pris på däcken.
Nu var frågan mellan en 2,5T eller en 2,4 170 hästar inte nån Diesel.
170 hästars versionen är en tråkig motor och sk adu få nån som hellst glädje av den så måste den varvars lite o då drar den bensin.
Sen så SKA man ha larm på bilen. Bara där sparar du en massa pengar hos tex volvia om nån råkar bryta sig in i din bil.
Önsketänkande säger ni?
Hur svårt kan det då vara attt kolla upp bilarna.
Börja med vägverket där kan du få reda på alla som ägt bilen innan.
Sen lyfter du på luren och ringer o frågar om bilarna . Då kan man få en uppfattning om hur bilarna skötts.
Kolla sen med volvo om service protokollen. Inte alls svårt.
Sen så skiljer det inte så mkt i pris på däcken.
Nu var frågan mellan en 2,5T eller en 2,4 170 hästar inte nån Diesel.




