Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej på er

Jag har ett mysko fel på min v70 GLT -99 kom ut en kväll och skulle åka iväg märkte då att alarmet inte blinkade och att fjärren inte funkade och att inte heller c-låset inte funkade med nycken + bilen gick inte att starta fast alla kontroll lampor lös ( den var helt livlös starmotorn är helt död ) den fungerade perfekt 1 tim tidigare.
Nu har jag kollat att ström finns i bilbatteriet ,har bytt batteri i fjärren och kollat säkringarna och relän 205 , 206 (dom är hela) utan resultat.
Så nu har jag slut på ideer .

hoppas att någon kan hjälpa mig med mer förslag som kan vara orsaken till mina fel.
Tack på förhand
Senast redigerad av 1 Bigswed, redigerad totalt 0 gånger.
Under belastning?
Mätt med multimeter direkt på polerna?
av PMK
Har precis samma problem med min 850! Var in på konsum en snabb sväng med nycklarna i tändningen, när jag kommer ut så har bilen låst sig själv, får tag på res nycklarna och testar starta men startmotorn är död. Har även jag testat de mesta utan framgång. Nu är den på volvo så får se va de gör.
Otur där PMK.
Nu håller jag tummarna för dig att de hittar felet med ett litet hopp om att du skriver in här vad det var för fel de hittade.
Jag har gått en runda med multimetern på min bil och tror det är ett jord fel på min.
installera dragkrok

@Wallner77 , Lite godis att läsa här ia[…]

Volvo V50 "Mr White"

Nya damasken monterad.jpg Hallå! Nu var ny[…]

Motorkod (B5234T3) Hej! Jag har nyligen bytt vatt[…]

start o stop

Går det att stänga av start o stop